Loading
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.1gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.10gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.11gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.12gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.2gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.3gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.4gk-is-104.jpglink

«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6

A Free Template From Joomlashack

A Free Template From Joomlashack

Miasto Chełm

Prezydent Miasta Chełm: Jakub Banaszek
Powierzchnia miasta: 35.28 km 2
Liczba mieszkańców: 63 029 (stan na I półrocze 2018 r.)
Aglomeracja: około 90000 mieszkańców
Największe polskie miasto przy granicy Unii Europejskiej

Szybki kontakt

Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm
tel. 82/ 565-20-70, fax. 82/ 565-22-54
e-mail: info@umchelm.pl , gg: 11317939, skype: um.chelm
napisz do nas

Bezpośredni Adres skrytki UM Chełm na platformie EPUAP: /1ftwnv7267/skrytka

Wydziały Urzędu Miasta

Biuro Gospodarki Odpadami Komunalnymi

 

 

 

Biuro Gospodarki Odpadami Komunalnymi

ul. Mickiewicza 32, 22-100 Chełm

 

mw Kierownik Biura:

Anna Poźniak

tel. (82) 564-33-49

 

Do zakresu działania Biura Gospodarki Odpadami Komunalnymi należy:

  • Realizacja zadań określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz w uchwałach Rady Miasta dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi w zakresie działania Biura.
  • Organizacja systemu gospodarki odpadami przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego do jego monitoringu, w tym bieżąca obsługa tego systemu.
  • Organizacja i monitoring odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Miasta Chełm w tym:
    1) planowanie i opiniowanie lokalizacji pojemników do gromadzenia, usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych wg. planu zagospodarowania przestrzennego,
    2) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem służących do gromadzenia, usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
  • Tworzenie punktów selektywnego zbierania odpadów na terenie miasta (mobilne oraz stacjonarne).
  • Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych związanych ze zorganizowaniem odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Nadzorowanie realizacji zadań przez podmioty wyłonione w postępowaniu przetargowym odbierające odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Chełm.
  • Kontrola realizacji umów na zamówienia publiczne i sporządzanie sprawozdań z tych kontroli, uczestnictwo w odbiorach robót będących przedmiotem zamówień.
  • Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i aktualizacją harmonogramów odbierania odpadów komunalnych.
  • Weryfikacja danych wykazanych w sprawozdaniach składanych przez jednostki wywozowe (analiza ilości odebranych odpadów z poszczególnych nieruchomości w stosunku do ilości osób zamieszkałych na danej posesji).
  • Udostępnianie  na stronie  internetowej Urzędu Miasta informacji o:
    1) podmiotach odbierających odpady,
    2) miejscach zagospodarowania odpadów,

    3) osiągniętych przez Miasto i podmioty odbierające odpady wymaganych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składania,
    4) punktach selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.

  • Dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych Miasta Chełm w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
  • Sporządzanie sprawozdań z systemu gospodarki odpadami do Marszałka Województwa Lubelskiego  i do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Lublinie.
  • Przyjmowanie, i ich weryfikacja, sprawozdań składanych przez przewoźników  prowadzących działalność gospodarczą w zakresie:
    1) opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

    2) odbierania odpadów komunalnych.
  • Prowadzenie kontroli przedsiębiorców oraz właścicieli nieruchomości w zakresie realizacji obowiązków określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Inicjowanie i prowadzenie  działań  edukacyjnych i informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania  odpadami komunalnymi.
  • Popularyzowanie działań w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi poprzez:
    1) wspieranie programów ekologicznych w szkolnictwie, wspieranie proekologicznej edukacji dorosłych,
    2) wspomaganie podnoszenia świadomości mieszkańców na tema  gospodarowania odpadami.
  • Bieżący monitoring wpływu opłat od właścicieli nieruchomości za gospodarowanie odpadami.
  • Egzekwowanie obowiązku składania przez zobowiązanego deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, które są podstawą opodatkowania oraz oświadczeń o niewytwarzaniu odpadów komunalnych.
  • Prowadzenie rejestru wymiaru opłaty  oraz rejestru przypisów i odpisów opłaty.
  • Wydawanie decyzji administracyjnych w przypadku uchylania się od uiszczania opłat, stwierdzenia zaległości lub zaniżania opłat za gospodarowanie odpadami.
  • Prowadzenie akt płatników.
  • Rozpatrywanie wniosków oraz przygotowywanie materiałów dowodowych dotyczących umorzeń, odroczeń terminu płatności płatników,  rozłożeń na raty należności opłaty.
  • Prowadzenie rejestru umorzeń zaległości płatniczych, odroczeń terminów opłaty zobowiązanych, rozłożeń na raty  należności płatniczych.
  • Analiza finansowa skutków udzielonych ulg, umorzeń, odroczeń i rozłożeń na raty opłaty.
  • Sprawy związane z realizacją ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
  • Sporządzanie sprawozdań wynikających z ordynacji podatkowej oraz sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy  publicznej.
  • Prowadzenie ewidencji wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • Egzekucja należności wpłat:
    1) sporządzanie i wysyłanie upomnień,
    2) sporządzanie ewidencji upomnień.
  • Sporządzanie i prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych.
  • Rozliczanie nieterminowych opłat  poprzez sporządzanie  i  wysyłanie postanowień.
  • Naliczanie odsetek od zaległości opłaty.
  • Rozliczanie nadpłat:
    1) sporządzanie i wysyłanie decyzji,
    2) wystawianie postanowień w sprawie zarachowania nadpłat.
    3) prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości wpłaty.
  • Prowadzenie ewidencji zobowiązań płatniczych.
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków zainteresowanych osób dotyczących problematyki gospodarki odpadami.
  • Współpraca ze Związkiem Komunalnym Gmin Ziemi Chełmskiej w zakresie prowadzenia gospodarki odpadami w systemie regionalnym.
  • Opracowywanie aktów prawnych, umów oraz porozumień dotyczących świadczenia usług publicznych w zakresie gospodarki komunalnej.
  • Sporządzanie sprawozdań dla celów wewnętrznych i GUS-owskich.
  • Planowanie, monitorowanie i nadzór nad wykonaniem budżetu w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 

Wydział Budżetu

Wydział Budżetu

ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm


Dyrektor Wydziału:

Małgorzata Bukowska - Witos

tel. (82) 565-08-79 , 565-22-23 wew. 142

 

 


Do zakresu działania Wydziału Budżetu należą w szczególności sprawy:

  • przygotowywania projektu uchwały budżetowej oraz wieloletniej prognozy finansowej miasta
  • planowania, analizowania i bieżącego nadzoru nad realizacją budżetu miasta w układzie klasyfikacji budżetowej
  • sporządzania planów finansowych dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej
  • sporządzania planu finansowego Urzędu Miasta
  • przygotowywania projektów zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych
  • dokonywania ewidencji sprawozdań otrzymywanych z podległych jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem Urzędu Miasta Chełm
  • sporządzania sprawozdań z wykonania budżetu miasta
  • sporządzania bilansów zbiorczych i bilansu skonsolidowanego
  • analizowania planów finansowych jednostek organizacyjnych oraz nadzoru nad ich realizacją





































Fundusze Unijne i inne







 

PO RPW podstawowy kolor

schronisko

Zaplanuj podróż do Chełma

Podaj swój adres w celu wyznaczenia podróży



Wirtualny spacer po urzędzie

Wirtualny spacer po MPGK

 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack