Loading
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.1gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.10gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.11gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.12gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.2gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.3gk-is-104.jpglink
http://chelm.pl/www/um/modules/mod_image_show_gk4/cache/stories.slideshow.4gk-is-104.jpglink

«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6

A Free Template From Joomlashack

A Free Template From Joomlashack

Miasto Chełm

Prezydent Miasta Chełm: Agata Fisz
Powierzchnia miasta: 35.28 km 2
Liczba mieszkańców: 63 217 (stan na 31 I 2016 r.)
Aglomeracja: około 90000 mieszkańców
Największe polskie miasto przy granicy Unii Europejskiej

Szybki kontakt

Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm
tel. 82/ 565-20-70, fax. 82/ 565-22-54
e-mail: info @ chelm.pl , gg: 11317939, skype: um.chelm
napisz do nas

Bezpośredni Adres skrytki UM Chełm na platformie EPUAP: /1ftwnv7267/skrytka

Wydział Spraw Społecznych

Wydział Spraw Społecznych

ul. Obłońska 20, 22-100 Chełm

jgierasimiuk

Dyrektor Wydziału:

Jolanta Gierasimiuk

tel. 82 564-08-33

Wykaz stanowisk Wydziału Spraw Społecznych:

  1. ds. przeciwdziałania patologiom społecznym i polityki zdrowotnej, tel. (82) 564 31 92.

  2. ds. aktywizacji społeczno – zawodowej i obsługi Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkohlowych, tel. (82) 564 31 06.

  3. ds. promocji zdrowia oraz sprawowania nadzoru nad realizacją i organizacją zadań podmiotów leczniczych oraz nad podmiotami świadczącymi opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3, tel. (82) 564 31 92.

  4. ds. profilaktyki, rozwiązywania problemów alkoholowych, tel. (82) 564 31 92.

  5. ds. działalności placówek opiekuńczo – wychowawczych i pomocy społecznej, tel. (82) 564 31 92.

  6. ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, tel.(82) 564 31 92.

  7. ds. prowadzenia ewidencji stowarzyszeń kultury fizycznej i uczniowskich klubów sportowych, tel. (82) 564 31 92.

  8. ds. nadzoru nad wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, kontroli rynku alkoholowego i koordynacji działań dotyczących Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, tel. (82) 564 31 06.

  9. ds. budżetowo – księgowych, tel. (82) 564 31 06.

  10. ds. ewidencji działalności gospodarczej, tel. (82) 565 34 00.

  11. ds. administracyjno – organizacyjnych i przeciwdziałaniu bezrobociu, tel. (82) 564 31 06.

  12. ds. realizacji zadań związanych z udzielaniem nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, tel.(82) 564 31 92.

 

Jak załatwić sprawę w wydziale

Do zakresu działania Wydziału Spraw Społecznych należą w szczególności sprawy :

  • polityki zdrowotnej w Mieście, analizy stanu zdrowia ludności oraz potrzeb w zakresie opieki zdrowotnej
  • nadzoru nad realizacją zadań przez: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żłobek Miejski “Słoneczko”, Żłobek Miejski ,,Chełmskie Niedźwiadki'', Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Centrum Integracji Społecznej, Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie, Dom Małych Dzieci, Ośrodek Interwencji Kryzysowej, Środowiskowy Dom Samopomocy, Ośrodek Pomocy Osobom Uzależnionym
  • współpracy i zapewnienia wykonywania określonych w ustawach zadań przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Chełmie
  • związane z realizacją ustawy o opiece nad dziećmi do lat trzech
  • wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • związane z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych oraz integracji społecznej osób uzależnionych od alkoholu
  • związane z przeciwdziałaniem narkomanii, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie
  • nadzoru nad działalnością statutową stowarzyszeń
  • rzeczy znalezionych
  • realizacji i koordynacji zadań ustawowej pomocy repatriantom
  • realizacji zadań wynikających z przepisów prawa farmaceutycznego dotyczących przygotowywania propozycji rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta i współpracy w tym zakresie ze środowiskiem aptekarskim
  • współpracy z izbami lekarskimi oraz pielęgniarek i położnych
  • realizacji zadań wynikających z przepisów o Państwowym Ratownictwie Medycznym  w zakresie dotyczącym samorządu
  • związane z działalnością pożytku publicznego i  wolontariatu
  • prowadzenia ewidencji działalności gospodarczej i udzielania informacji w zakresie tej działalności
  • współdziałania z Powiatowym Urzędem Pracy oraz przedsiębiorcami w zakresie realizacji zadań związanych z przeciwdziałaniem bezrobociu na terenie Miasta
  • dotyczące realizacji zadań związanych z wdrażaniem Programu ,,Chełmska Karta 3+''

  • wykonywania zadań związanych z realizacją rządowego programu dla rodzin wielodzietnych.


dzieckoSprawy Społeczne






















Fundusze Unijne i inne







 

PO RPW podstawowy kolor

schronisko

Zaplanuj podróż do Chełma

Podaj swój adres w celu wyznaczenia podróży



Wirtualny spacer po urzędzie

Wirtualny spacer po MPGK

 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack